Najczęściej zadawane pytania
Jak długo trwa naprawa?
Każdy sprzęt staramy się naprawić w jak najkrótszym czasie – średnio trwa to ok 2 do 4 dni roboczych. Okres ten może ulec wydłużeniu gdy oczekujemy na trudniej dostępne części zamienne.
Czy oddając komputer do naprawy można stracić wszystkie dane?
Jeśli naprawa nie wymaga ingerencji w system operacyjny lub dysk twardy, nie ma obawy o utratę ważnych plików, jednak oddając sprzęt do serwisu zalecamy utworzenie kopii bezpieczeństwa swoich danych. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie zabezpieczyć dane na wypadek instalacji systemu.
Jakich marek sprzęt naprawiamy?
Naprawiamy sprzęt większości producentów notebooków : DELL, HP, LENOVO, SONY, ACER, Fujitsu Siemens, Toshiba itd.
Co należy dostarczyć do serwisu?
Oprócz uszkodzonego sprzętu potrzebujemy również baterię i zasilacz, co znacznie przyśpieszy cały proces naprawy.
Czy wystawiamy fakturę VAT lub paragon ?
Na wszystkie przeprowadzone naprawy nasz serwis wystawia paragon lub fakturę VAT. Jesteśmy firmą działającą w pełni legalnie. Paragon lub faktura VAT jest jednocześnie dowodem wymaganym do uznania gwarancji.